Sunday, April 25, 2010

...akhirnye....

hahaha.....xsgka aku akhirnya aku pandai gak bawak kete walaupun aku sebenaryer da lame sgt de lesen...drpd bis SPM smpai skrg br pandai bwk...hahaha...sbnryer bkn la xpandai tapi maybe juz bende 2 cam xperlu jer kan...pi mne2 de org leh harapkan tuk bwk kite...so xkesah la...tapi nie mase yer mmg aku perlu pandai bwk kete coz sng la cikit nti kalo nak keje..xyah ssh..mklum la da nak bis stdy nie kan..bile de kete so leh bwk sendiri..xyah arapkan org len gi...

mule2 2 mmg cuak gak nak bwk kat jln besar nasib bek adik laki aku bagi support kan aku...die ckp kalo x try...sampai bile pun xth n xblh...so aku pun tekad la try dengan bantuan adik aku sebagai guru ajar kat sebelah...akhiryer aku da pandai bawak sendiri....pas nie leh la aku jln jauh2 cikit..n leh bawak member2 aku jln sebelum bis stdy...pas nie dieorg cnfrm xtrn johor gi..

kwn2 pas bis PSM nie kite pi ronda2 johor jommm....hehe



0 comments: