Wednesday, April 28, 2010

....Dugaan....

23 April 2010...aku dapat berita yang sangat memeranjatkan...time 2 aku kat umh sewa...adik aku kol yang nenek aku xleh ckp mybe kene strok....aku da xleh nak pikir per aku terus blk umh mlm 2 gak...n trs pi umh nenek aku...sedih rase yer tgk keadaan nenek..time 2 nenek xleh ckp n jln...tibe2 jer die leh kene padehal sebelum nie die sihat walafiat n xde sakit pe2 pun juz drh tggi 2 pun cikit jer....

bile sepupu aku smpai jer terus kiteorg anta nenek pi hospital....biaselah kalo hospital confrm la kene tahan...nasib sekejap jer pas 2 ari duk hospital nenek dah leh balik juz kene wat fisioterapi..now nenek dah ok cikit n leh jln cikit2 juz kene papah jer la...alhamdulillah..nasib nenek xkene teruk..kalo x xth la camne....arap2 lepas diurutkan beberape kali nenek leh pulih sedia kala..amin...



0 comments: