Monday, June 21, 2010

....Happy Fathers Day...


rase yer xterlambat gi tuk aku wish happy fathers day tuk semua teman2,rakan2 dan saudara mara yang telah bergelar bapa n juga kepada semua rakyat malaysia....;)

bile tibe yer hari nie mesti aku rase sesuatu yang xdapat aku gmbarkan melalui kata-kata...walaupun sudah hampir 12tahun die meninggalkan aku namun kejadian tersebut masih segar diingatan aku...pada malam tue ntah camne aku leh dapat rase de sesuatu yang xelok akn terjadi...tapi yg pelik yer aku xdelah nangis meraung2..aku nmpk cool jer...aku pun xth pe yg de dalam hati aku..semua 2 aku xleh gambarkan..hanya tuhan jer yg tahu pe yg aku rase...dalam sekelip mata die meninggalkan kami sekeluarga...namun aku terima suratan ilahi bahawa Allah lebih menyayanginya...

bagi aku xde sape yang boleh menggantikan tempat beliau...die seorang bapa yang sangat2 baik...penyayang..bertanggungjawab dan sungguh memahami..die sentiase sabar dengan setiap kerenah anak2nya....semoga rohnya ditempatkan di kalangan orang2 yang beriman...amin...

fiza xkan lupekan abah tuk selame2nya n sentiase mendoakan abah...

**hargailah ayah kite selagi ia masih ada..jangan sesekali menyakiti hatinya n try lah tuk membahagiakannya...janga menyesal kemudian hari...

.........................................................................................................................

It is easier for a father to have children than for children to have a real father.Fathers Day Quote by: Pope John XXIII

My father died many years ago, and yet when something special happens to me, I talk to him secretly not really knowing whether he hears, but it makes me feel better to half believe it.Fathers Day Quote by: Josefowitz

A father is someone that

holds your hand at the fair

makes sure you do what your mother say

sholds back your hair when you are sick

brushes that hair when it is tangled because mother is too busy

lets you eat ice cream for breakfast but only when mother is away

he walks you down the aisleand tells you everythings gonna be ok

0 comments: