Sunday, June 20, 2010

....have 3day...









ushhh....rase yer masa berjalan begitu cepat..pejam celik pejam celik da hampir 1bln lbh aku duk umah upeyer..now da tibe mase yer tuk aku kembali ke alam praktikal bagi menghabiskan pengajian degree aku dalam bidang IT...rase cam xpuas jer cuti....tapi camne pun aku rase cam xsabo gak nak abiskan praktikal nie walaupun xstart gi...yela pas 2 aku da kire lulus la tuk dpt degree...;P

aku hanye ada 3hari lagi tuk aku menghabiskan masa kat umh tuk membesarkan badan n mkn..hehehe..(cam badan 2 leh besar jer kan) .pas2 aku da kene turun kl n mulakan kehidupan di kl plak...bile kat kl 2 aku kene la pandai2 jaga diri aku, xcam kat cni aku stdy pun kat uthm dekat jer ngan umh...setiap mggu leh balik..tapi nti aku kene la berdikari kat sane..aku xpenah jauh ngan mak aku..mesti terase len kan...hope aku leh tempuh semua dugaan yang akan diberikan olehNya..semoga aku lebih matang...

0 comments: